Primadonna Doprava nad 59 € Zadarmo.
Primadonna Prihlás sa do newslettera a získaj -10% off.
Primadonna Výmena a vrátenie tovaru zadarmo.
PRIMADONNA RECYKLUJE 💚 PRINES NÁM OBLEČENIE, TOPÁNKY A DOPNLKY, KTORÉ NENOSÍŠ. MY ICH PREDÁME A CELÝ ZISK DOSTANEŠ TY 💚
🔥 18. a 19. júna ťa čakáme v NC Nivy 🔥 Primadonna organizuje svoj prvý bazár 🔥
0
Váš košík je prázdny!
Nakúp ešte za 59,01 € a dopravu máš ZADARMO

Najčastejšie pokladané otázky

Rovnako ako v bežnom obchode je prvým krokom výber produktov, ktoré sa vám najviac páčia, a ich vloženie do košíka. 

Ak chcete vykonať akékoľvek zmeny v objednávke, kontaktujte náš Zákaznícky servis na čísle +421 910 255 519 alebo nám napíšte na kontakt@primadonnacollection.sk 

Ak chcete objednávku zrušiť, pošlite nám informáciu na adresu kontakt@primadonnacollection.sk Budeme vás informovať e-mailom. Produkty zo zrušených objednávok sa vrátia na naše stránky do 24 hodín. 

Daňové doklady a faktúry sú ekvivalentné faktúram s DPH a daňovým príjmom. Ako internetový obchod sme vyňatí z vystavovania faktúr, pretože: 

a) uchovávame faktúry v elektronickej podobe ako v papierovej forme, 

b) Príkazy sa platia elektronicky - bankovým prevodom alebo poštou, takže faktúra je označená ako daňový doklad.

a) Neobslúžená- Vaša objednávka bola prijatá a práve prebieha kontrola. 

b) Čaká na platbu - za objednávku sme ešte nedostali platbu, čakáme na platbu celkom 5 dní, 

c) čaká na dodanie - objednaný produkt pochádza z vonkajšieho skladu, 

d) Pripravená na odoslanie - objednávka je dokončená a odoslaná do expedičného skladu na overenie, balenie a prípravu na odoslanie, 

e) Odoslaná - Vašej zásielke bolo pridelené sledovacie číslo a čaká na prevzatie kuriérom alebo už bola doručená kuriérovi a je možné ju sledovať pod prideleným sledovacím číslom. 

f) Zrušená - objednávka bola odstránená z dôvodu chýbajúcej platby, 

g) Vrátená - Vaša spiatočná zásielka bola prijatá na oddelení vrátenia. Do 7 pracovných dní, Vám budú vrátené financie takým spôsobom ,akým bola Vaša objednávka uhradená. 

h) Nevyzdvihnutý balík - Vaša zásielka sa k nám vrátila. Ak máte stále záujem o objednaný produkt, zadajte novú objednávku

Čas realizácie objednávky pozostáva z času potrebného na prípravu objednávky na odoslanie a času prepravy /dodania. Čas odoslania produktu je uvedený na stránke vybranej položky. Na stránke produktu vyberte veľkosť následne sa pod tlačidlom "Pridať do košíka" zobrazia informácie ohľadom odoslania tovaru zo skladu.

Spôsob dodania je potrebné vybrať pri vytvorení objednávky. K dispozícii je buď dodanie kuriérom DPD alebo vyzdvihnutie osobne na predajni. Informácie ohľadom nákladov za poštovné sú dostupné na stránke: www.primadonnacollection.sk/cena-dopravy

Kuriér nemusí pred doručením kontaktovať zákazníka telefonicky. Dátum doručenia môžete skontrolovať na webovej stránke dopravcu na základe sledovacieho čísla. Pred doručením v daný doručovací deň obdržíte informačnú sms správu.

Dodacia lehota závisí od zvoleného spôsobu dopravy: V prípade doručovacej spoločnosti DPD zvyčajne platí doručenie do 48 hodín od vygenerovania sledovacieho čísla. V prípade možnosti osobného vyzdvihnutia na predajni je odber možný ihneď po potvrdení objednávky. 

- Doručenie spoločnosťou DPD 

- Vyzdvihnutie osobne na predajni Primadonna Collection v NC Bory Mall

Metóda doručenia
Predpokladaná orientačná doba doručenia
Celková cena objednávky
Cena objednávky
Platba vopred
Dobierka

Vyzdvihnutie osobne na predajni Primadonna Collection v NC Bory Mall

Ihneď po potvrdení objednávky
pod 59 €
0 €
Platba na predajni 0 €
nad 59 €
0 €
Platba na predajni 0 €

Doručenie spoločnosťou DPD

do 48 hod
pod 59 €
2,50 €
2,50 €
nad 59 €
0 €
2,50 €

Po vygenerovaní sledovacieho čísla a po zaradení do systému doručovacej spoločnosti je možné Vašu zásielku sledovať z záväznosti od zvoleného spôsobu doručenia.

Pri zvolenom spôsobe doručenia kuriérom DPD: https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/

Ak platba nie je úspešná prostredníctvom karty alebo služby Paypal, môžete zaplatiť tovar u kuriéra pri prevzatí (na dobierku). Prípadne si môžete zvoliť vyzdvihnutie osobne na našej predajni.

Ak chcete vykonať zmeny v objednávke, obráťte sa na zákaznícky servis telefonicky : +421 910 255 519 alebo e-mailom: kontakt@primadonnacollection.sk

Prosíme o kontakt so zákazníckym servisom na telefónnom čísle: +421 910 255 519 alebo e-mailom: kontakt@primadonnacollection.sk

Vyplnený formulár spolu s číslom objednávky a detailným popisom poškodenia nám odošlite na emailovú adresu: kontakt@primadonnacollection.sk

Vaša online reklamácia bude spracovaná v našom reklamačnom centre. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom. Podrobnejšie informácie nájdete na našej stránke:

www.primadonnacollection.sk/reklamacia

Všetky naše produkty majú 2-ročnú záruku.

Objednávky je možné odoslať iba na modely dostupné na webových stránkach primadonnacollection.sk

Pod zobrazeným modelom sa nachádza tabuľka dĺžky vnútorných vložiek, na základe ktorej je možný výber správnej veľkosti modelu.

Pokiaľ nie je pri produkte tabuľka zobrazená ,je možné využiť univerzálnu tabuľku ktorú nájdete na: www.primadonnacollection.sk/velkostne-tabulky

V prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a uisťujeme Vás, že táto situácia nie je štandardná. Ak ste dostali tovar, ktorý má výrobné chyby, bolo poškodené pri transporte, nesúhlasí rozmer, model, farba, alebo nesúhlasí s Vašou objednávkou odošlite nepoužitý tovar späť v čo najkratšom možnom čase avšak najneskôr do 30dní. Vo formulári vrátenia Vás poprosím označiť bod - Poškodené . Poprosíme Vás o kontakt so zákazníckym centrom na telefónnom čísle: +421 910 255 519 alebo e-mailom kontakt@primadonnacollection.sk

Systém výmeny je realizovaný vo forme vrátenia produktu, vrátenia platby a následným vytvorením novej objednávky. Viac informácii nájdete na stránke: www.primadonnacollection.sk/vymena-a-vratenie

Tovar na vrátenie je možné odoslať v 30dňovej lehote od doručenia objednávky. V prípade potreby vrátenia tovaru je potrebné vyplniť formulár vrátenia/výmeny dodaný pri zásielke a odoslať spolu s tovarom späť .Viac informácií ohľadom postupu nájdete na stránke: www.eobuv.sk/vymena-a-vratenie

Pozor!!! Nepreberáme zásielky odoslané na dobierku a službou balík na poštu

Pokiaľ odosielate zásielku na vrátenie je potrebné balík odoslať spolu s vyplneným formulárom vrátenia.

Zaregistrujte k odberu newslettera . Obdržíte uvítaciu 10% zľavu a budete informovaní o nadchádzajúcich akciách.

Zľavu je možné zadať pri finalizácií objednávky v košíku – v kolónke „zadajte kód“.

Ak produkt spĺňa kritériá potrebné na získanie zľavy a stále nefunguje, kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 910 255 519 alebo e-mailom: kontakt@primadonnacollection.sk

Zľava -10% poskytnutá za registráciu pre odoberanie služby newsletter je uplatniteľná pre akýkoľvek nákup.

V pravom hornom rohu na ikonku panáčika. Vyplňte požadované políčka a kliknite na „registrovať“. Na Vami oznámenú e-mailovú adresu bude zaslané potvrdenie o registrácii.

Ak ste už vytvorili účet na primadonnacollection.sk a kliknite na "Prihlásiť sa". Napíšte vašu e-mailovú adresu a predtým vybrané heslo.

Ak si nepamätáte heslo k svojmu účtu, kliknite na "Prihlásiť sa" a potom kliknite na nápis "nepamätáte si heslo?". Napíšte Vašu e-mailovú adresu a čakajte na zaslanie správy s novým heslom.

Výmena a vrátenie tovaru zadarmo
Vyzdvihnutie na predajni zadarmo
Doručenie zadarmo nad 59 €
Bezpečný nákup