Primadonna Doprava nad 59 € Zadarmo.
Primadonna Prihlás sa do newslettera a získaj -10% off.
Primadonna Výmena a vrátenie tovaru zadarmo.
🤍 👢 NENECHAJTE SI UJSŤ VEĽKÉ ZĽAVY AJ NA KOŽENÉ TOPÁNKY! 👢 🤍
0
Váš košík je prázdny!
Nakúp ešte za 59,01 € a dopravu máš ZADARMO

REKLAMAČNÝ FORMULÁR STIAHNETE KLIKNUTÍM SEM.


Je nám veľmi ľúto, ak je niektorý z výrobkov zakúpených na našej stránke chybný, pretože sa snažíme predávať vysokokvalitné výrobky, ktoré zodpovedajú ich účelu.

Ak sa na produkte vyskytne chyba (ktorá môže byť spôsobená nielen výrobnou chybou, ale aj špecifickým použitím), postupujte nasledovne:

Postup:

1. Vyplňte vyššie uvedený reklamačný formulár (stiahnite) a vyplňte, prosím, nasledovné údaje:

- dôvod reklamácie

- popis tovaru, ktorý reklamujete

- číslo bankového účtu

- navrhovaný pôsob riešenia pri schválenej reklamácii navrhované spôsoby:

výmena za iný tovar, vrátenie finančných prostriedkov, oprava reklamovaného tovaru

2. dôvod reklamácie

3. Vyplnený formulár spolu s číslom objednávky a fotodokumentáciou reklamovanej vady výrobku nám odošlite na emailovú adresu: kontakt@primadonnacollection.sk

4. Vaša online reklamácia bude spracovaná v našom reklamačnom centre. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom.

5. Ak zistíme, že váš nárok na reklamáciu je opodstatnený, požiadame vás, aby ste zásielku odoslali prostredníctvom objednávky DPD kuriéra. Odoslanie tovaru je možné objednať na stránke: https://www.return-my-parcel.com/DPD-SK/primashoes?lang=sk Reklamovaný tovar musí byť odoslaný čistý a mechanicky nepoškodený.

6. Hneď ako reklamácia dorazí do našej predajne, pokúsime sa tovar opraviť alebo vymeniť a v prípade, ak to nie je možné, ponúkame jednu z možností stanovených zákonom (náhrady, zníženie ceny atď.)

7. Náhradný produkt, opravená obuv, vám bude odoslaná prostredníctvom kuriérskej služby, zatiaľ čo suma, ktorá sa má vrátiť, sa vráti na číslo účtu uvedené na reklamačnom formulári.

Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky.

Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom.

O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru za predpokladu, že zákazník odosiela tovar na vlastné náklady.



Pošta: 4,90 €

DPD: 4,90 €



Pre viac informácií kontaktujte zákaznícku podporu tel: +421 910 255 519 alebo odošlite e-mail na adresu: kontakt@primadonnacollection.sk



PLATFORMA RSO

Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 524/2013 z 21. mája 2013 poskytujeme elektronické prepojenie na platformu RSO: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show , ktorá je okrem iného zdrojom informácií o formách mimosúdneho riešenia sporov.

Zákazník má podľa ZOS právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu kúpnej zmluvy. Subjektom, ktorý je oprávnený na mimosúdne riešenie sporov, ktoré môžu vzniknúť medzi podnikateľmi a spotrebiteľmi je Slovenská obchodná inšpekcia. Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach www.soi.sk alebo Európske spotrebiteľské centrum v SR (ESC v SR).

Bližšie informácie sú dostupné na webových stránkach https://www.esc-sr.sk

Pripomíname, že e-mailová adresa, prostredníctvom ktorej nás môžete kontaktovať je: kontakt@primadonnacollection.sk



Výmena a vrátenie tovaru zadarmo
Vyzdvihnutie na predajni zadarmo
Doručenie zadarmo nad 59 €
Bezpečný nákup